zaterdag 10 september 2016

2 x 12,5 jaar

Afgelopen week had ik wel 2 feestjes met het thema 12,5 jaar.  Eerst vierde mijn vriendin haar 12,5 jarig huwelijk. Hiervoor maakte ik ' a message in a bottle' geïnspireerd door het boek Vive la Vie van  Ingthings.

Ik bedacht eerst een eenvoudig patroon 
voor het vouwen van envelopjes:



Daarna vouwde ik 10 envelopjes. Ik gebruikte o.a. het mooie 
papier van Return to sender van de HEMA.
En daar stopte ik hier en daar wat geld in en 
in sommige een lieve spreuk.


Vervolgens reeg ik de 10 envelopjes een een koord, 
aan het begin deed ik een steentje en liet dit vallen op 
een bedje van rode houten hartjes. 
Het laatste envelopje hing ik over de rand van de fles.



Vervolgens maakte ik een etiket voor 
op de voorkant en een zegel voor op de achterkant.






Tenslotte pakte ik het geheel 
in doorzichtig inpakpapier, strik erom en klaar.




12,5 jaar in dienst

Donderdag jl. vierde Macha, één van mijn collega's, 
dat zij 12,5 jaar in dienst was. 
Hiervoor maakte ik van 
het mooie inpakpapier van Etos 
een vlaggenlijn:




Tussen de vlaggetje kon iedereen haar/zijn 
persoonlijke boodschap voor Mascha ophangen.



Dank weer voor je bezoekje
 en geniet van het weekend!

SaveSave

3 opmerkingen:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.