woensdag 22 februari 2012

Sarah

Vroeger noemde wij deze poppen 'Holly Hobbie poppen'. Ik was er weg van. Vol trots liep ik vaak genoeg met een grote en een kleine Holly Hobbie pop te slepen. En toen ik de stempels zag, was ik natuurlijk verkocht.

Ik begon met de stempel en combineerde dat met gekleurd papier, plaatjes van Marjolein Bastin, lint en een hartje. Het eindresultaat is te leuk om het als een gewoon kaartje te versturen, dacht ik. Dus maakte ik er een ophanglus aan en is het kaartje spontaan een schilderijtje geworden.

2 opmerkingen:

  1. Ja, nostalgie! Ik heb ook nog een schilderijtje geborduurd toen!!

    Fijne zondag verder.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Thea, Inderdaad notlgie, dat is het juiste woord. Dank voor je berichtje.

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.