zaterdag 6 februari 2010

For You


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn vriendin Delilah.
Met behulp van een Magnolia stempel heb ik het dametje gemaakt. Daarnaast nog een kleine bij gestempeld. De randjes van het kleine kaartje rondom heb ik gekleurd met stempelinkt, de hoeken wat extra aangezet.
Daarnaast heb ik de grote kaart bewerkt met een andere stempel in verschillende kleuren.
Tot slot een kleine label gesneden met de tekst ' For You!' erop. Een nestelgaatje erin geslagen met zo'n mooi ringetje erdoor. Een voile lintje gestrikt en klaar.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Corine,

    Wat is dit een schattig kaartje. De rand is super mooi en de kleuren zijn prachtig. Wat leuk dat je mijn blog nu gaat volgen en dat je niet ver van Beverwijk woont. Misschien komen we elkaar nog eens tegen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Monique,

    Dank je wel voor jouw reactie.
    Het leuke is dat we elkaar al eens ontmoet hebben op de creabea-beurs te Utrecht.
    Jij stond in de stand met de magnolia stempels en jij had net een mooie cadeauverpakking gemaakt. Jij gaf toen jouw visitekaartje en ben toen al dagelijks op jouw site geweest. Je maakt echt hele mooi dingen, ben onder de indruk hoor!
    Ook ik ben altijd in de weer met papier en stof en eigenlijk ben ik zo geinspireerd om ook een Blog te maken.
    Dit is pas het begin... binnenkort valt er meer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corine,

    Super leuke kaartjes en nog belangrijker wat heerlijk dat je iets hebt gevonden waar je al je creativiteit in kwijt kan. Ik blijf je volgen. Liefs, Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Nicolien,
    Leuk om weer wat van je te horen en dank voor het compliment. Ik vind het heerlijk!
    Heb je ook mijn tweede pagina gezien: wien-art fabrics?
    Ben benieuwd wat je daar van vindt.
    Veel liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.